تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 100
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 290731

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده


کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده

 

بسم الله الرحمن الرحیم

*نکته مهم*
لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را مطالعه کنید و سوالات متداول و دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را با دقت بخوانید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید سوالاتی هستند که در همین صفحه پاسخ داده شده اند و این موضوع باعث میشود پاسخگویی به افرادی که مشکلات دیگری دارند کند شود. پس لطفا از پرسیدن سوالات تکراری از پشتیبانی خودداری فرمایید.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلا ها بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند...در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی میتوان با 12 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 هزار تومن رسید. خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک!

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را همه ما میشناسیم: اینترنت!

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده میکنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم بهم افتخار کنن. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت میفروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا بیست-سی هزار تومن. بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو خریداری کردم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن. یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم. یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر این ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نهایتا بیست-سی هزار تومنه!!! چیزی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه!

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فیلم دیدنو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به بلاروس سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با همدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت هامون بهم گفت که در بلاروس یه کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارش خیلی آسونه و تخصص و زمان زیاد هم نمیخواد. و گفت که اتفاقا این کار در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی 1 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم هم روزی بین 500 تا 1 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت هم فعالیت نمیکنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. اون چند روز به چند سال تبدیل شد!

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل هایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت بیست-سی تومن به فروش میرسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند و یک فایل مزخرف را به شما میفروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

ولی بنده از آن زمانی که با این روش آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 هزار تومان در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش بین 500 تا 1/5 میلیون تومان در روز و 30 تا 40 میلیون تومان در ماه است زمانی هم که برای این کار اختصاص میدهم بین نیم ساعت تا یک ساعت در روز است. و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده میکنم. بنده به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و میخواهم روش آن را با هموطنانم به اشتراک بگذارم. واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را میدانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت! ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب بنده رو میبینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار می روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آن بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خود را شروع کنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

*سوالات متداول* :

1.اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روشی که آموزشش را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

 

2. این کار فعالیت در سایت های هرمی، بازاریابی شبکه ای، همکاری در فروش فایل یا پوشاک، فعالیت در سایت های کلیکی، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. حتی مثل هیچکدام از این ها هم نیست. این کار، روش بسیار متفاوتی است که قول میدهم به هیچ وجه مانند آن را در سرتاسر دنیای اینترنت پیدا نمیکنید. مطمئن باشید حتی تا الان نمیدانسته اید که همچین چیزی وجود دارد! این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری هستند، در حالیکه روشی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.
متاسفانه نمیتوانم بگویم این آموزش، آموزش چه فعالیتی است. چون همانطور که گفتیم این روش، روش بسیار جدید و متفاوتی است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد و بنده برای جلوگیری از سواستفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمیدهم و ماهیت آموزشی که حاصل تجربیات خودم هست را لو نمیدهم.

 

3. آیا این کار از لحاظ شرعی حلال است؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کار صد در صد حلال است و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد. بله درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود...(*(شاید شما هم در فضای اینترنت تبلیغاتی با عنوان هایی مانند "کسب درآمد 600 هزار تومن در کمتر از 60 دقیقه" و مانند این دیده باشید. دوستان همه اون آموزش ها دقیقاً یکی هستند که فقط تیترهایشان یکم باهم فرق میکنه و همشون مربوط به فعالیت در بازار فارکس هستند. فعالیت در بازار فارکس از لحاظ شرعی کاملاً حرام هستش و یک نوع قمار محسوب میشود و همچنین از لحاظ قانونی هم در ایران غیرقانونی هست. هیچ سایت ایرانی هم در زمینه فارکس فعالیت نمیکند و تمام سایت های خارجی در زمینه فارکس هم از طرف ایران فیلتر هستند. در ضمن تا الان در دنیا سابقه نداشته است که کسی بتواند از فارکس سود کسب کند و هرکسی که وارد فارکس شود بدون شک تمام سرمایه خود را از دست خواهد داد. یعنی شما همیشه باید پشت سرهم در آن سیستم پول زیادی را سرمایه گذاری کنید و معلوم هم نیست این پولهایتان به کجا میرود و به دست چه کسی میرسد و بعدشم حتی نمیتوانید یک قرون پول بصورت سود کسب کنید. برای اطمینان از حرفهای بنده خودتان هم میتوانید در مورد فارکس در اینترنت جستجو کنید و به صحت حرفهایم پی ببرید. یکی از کاربران عزیز سایتمان اون پکیج آموزشی رو برای بنده فرستاد و خواست بررسیش کنم و نظرمو بهش اعلام کنم. که بنده هم بررسیش کردم و دیدم جز یک ویدیوی خیلی آماتور و سطح پایین در حد چند دقیقه توضیح خیلی کوتاه در مورد فارکس هیچی در پکیج نبود! درحال حاضر هم اون آموزش رو بصورت کامل دارم ولی چون فارکس به هیچ وجه قابلیت کسب درآمد ندارد و همچنین کلاً حرام هستش بنابراین در پکیج آموزشی خودمان قرارش نمیدهیم. ولی در صورتی که هر کدام از شما عزیزان فایل آموزشیِ ما که در همین صفحه میباشد را خریداری کند و بعدش اصرار داشته باشد که آموزش مربوط به فارکس را هم داشته باشد ما هم آموزش فارکس را به او میدهیم ولی تمام ضرر و زیانی که میبیند بر عهده خود اوست.)*)

 

4. شما میگید که با این روش میشه روزی 1/5 میلیون در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدهند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاهای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این کار همچنان بالا و رویایی میماند.

 

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: فعالیت و کسب درآمد در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای هیچ شخصی ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان و با هر سطح سواد میتوانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند. این فعالیت اصلا به هیچ تخصصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است بطوری که همانگونه که گفتیم حتی یک کودک یا فرد کهنسال هم میتواند آن را انجام دهد.

 

6. برای کسب درآمد در این زمینه به سرمایه نیاز داریم؟

پاسخ: خیر حتی یک قرون سرمایه هم نیاز ندارید.

 

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو ب خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا پس این کار مختص کسایی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. من به شما قول میدهم که با این کار به راحتی به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون قطعا در همان روز های اول این پول رو به راحتی از طریق این کار درمیارید و قرضتون رو میدید. حتی من به بقیه دوستانی که برای خرید آموزش مشکل مالی دارند هم توصیه میکنم که از بقیه قرض بگیرید و آموزش را خریداری کنید چون مطمئنم که در همان روز های اول فعالیت قرضتون رو برمیگردونید. و من انقدر خدا نشناس! نیستم که برای یک آموزش ب درد نخور بگم برید پول قرض کنید! پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده تومن یا اصلاً نهایتاً بیست-سی تومن بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت بیست-سی تومن به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. بنده ابتدا این آموزش را با قیمت 200,000 تومان قرار داده بودم. ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 78% تخفیف قائل شدم و اکنون این آموزش بینظیر با قیمت 44,000 تومان قابل خریداری است.( البته همان 200 هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب میکنید هییییچی نیست!) حالا دیگر مختارید! میتوانید با این 44 تومان یک جفت دمپایی بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی میتونید این 44 تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید.

**توجه** **توجه**

نرم افزار مورد تایید ما برای مطالعه این کتاب ارزشمند Foxit Reader می باشد.

 

 

  انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 335

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

فارسی ششم

فارسی ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب فارسی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز های شما را برای امتحان از کتاب در طول سال تامین کند. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ها اعمال نمایید. ... ...

دریافت فایل : فارسی ششم
مطالعات اجتماعی ششم

مطالعات اجتماعی ششم

در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...

دریافت فایل : مطالعات اجتماعی ششم
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

ریاضی ششم ابتدایی

ریاضی ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب ریاضی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را به آزمون در طول سالتحصیلی تامین کند و قابل استفاده توسط معلمان و اولیا است. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا در صورت تمایل بتوانید تغییرات دلخواه را در آن ... ...

دریافت فایل : ریاضی ششم ابتدایی
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

Physics of the impossible

Physics of the impossible

Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...

دریافت فایل : Physics of the impossible
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...

علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی
آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه

توضیحات: دانلودفایل PDF سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه تیرماه 401 سال تحصیلی: 1402 سوالات ریاضی کل کشور تعداد صفحات : 42 فایل باسایت  فورکیا ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...

فایل لایه باز طرح هاسکی(فایل کورلی

فایل لایه باز طرح هاسکی(فایل کورلی

فایل وکتور لایه باز طرح هاسکی قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل : Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

زندگی خود را بیافرینید.pdf

زندگی خود را بیافرینید.pdf

زندگی خود را بیافرینید.pdf ... ...

دانلود فایل اکسل افزایش حقوق کارگری سال 1403

فایل اکسل افزایش حقوق کارگری در سال 1403 بر اساس اعلام وزارت کار به تفکیک حداقلی بگیر و سایر سطوح در این فایل اکسل فقط افزایش حقوق محاسبه شده است و بر اساس تغییر حقوق پایه قابل تغییر می باشد  بیمه و مالیات لحاظ نشده است ...


مطالب تصادفی

  • قسط دوم افزایش زنگ‌خور و فروش شما با تکنیکی ساده، کاربردی با قابلیت اجرا در یک روز
  • افزایش زنگ‌خور و فروش شما با تکنیکی ساده، کاربردی با قابلیت اجرا در یک روز
  • ذخیره و بازیابی
  • فن آوري اطلاعات ـ ارتباطات و مبادله اطلاعات بين  سيستممها ـ شبكه هاي محلي و شهري ـ مشخصات  مشترك  ـ  پروتكل بارگذاري سيستم
  • پروژه - شبكه هاي كامپيوتري - 80 صفحه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد