اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
پیوند ها
تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران
در این فایل به موضوع مذکور به طور مبسوطی در حدود 80 صفحهپرداخته شده است که برای مطالعه این موضوع می توانید اصل فایل را در فرمت ورد دریافت و بسته به نیاز خود از یک یا چند بخش آن استفاده نمایید.
برای داشتن دید و انتخاب ساده تر قسمتی از این شروع این فایل تقدیمتان می شود:
فهرست مطالب
علائم اختصاري ....................................................................................................
فهرست مطالب ......................................................................................................
فصل اول: مقدمه
1-1- اهميت انتخاب.................................................................................................
1-2- طرح سوأل ...................................................................................................
فصل دوم: تعريف و شناسايي تجارت الكترونيكي در ايران
2-1- مقدمه............................................................................................................
2-2- تجارت الكترونيكي چيست؟ ................................................................................
2-3- انواع تجارت الكترونيك ....................................................................................
2-4- توجيه اقتصادي راهاندازي تجارت الكترونيكي در جمهوري اسلامي ايران
2-4-1- منافع ........................................................................................................
2-4-2 هزينهها .....................................................................................................
2-5- مزاياي كسب و كار الكترونيكي ...........................................................................
2-6- تجارت الكترونيكي چه نوع فرصت هاي درآمدي را خلق ميكند؟ .................................
2-6-1- دسترسي بيشتر به مشتريان .............................................................................
2-6-2- فروش بيشتر به مشتريان موجود.......................................................................
2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الكترونيكي ................................................
2-7- تجارت الكترونيكي ضرورتي براي توسعه .............................................................
2-8- نگاهي به تجارت الكترونيك از دريچه محدوديتهاي داخلي .........................................
2-9- تجارت الكترونيك، مزايا و نگرانيها ...................................................................
2-9-1- تجارت الكترونيك و مزايا...............................................................................
2-9-2- تجارت الكترونيك و نگرانيها..........................................................................
2-10- رويكرد دولت جمهوري اسلامي ايران .................................................................
2-11- سياست تجارت الكترونيكي ايران........................................................................
2-11-1- اهداف ....................................................................................................
2-11-2- اصول ....................................................................................................
2-12- نتيجهگيري...................................................................................................
فصل سوم:
نمونههايي از اقدامات وزارت بازرگاني در جهت تحقق تجارت الكترونيكي
3-1- مقدمه............................................................................................................
3-2- طرح مطالعات امكان سنجي تجارت الكترونيكي .......................................................
3-3- طرح ايجاد مركز صدور گواهي ديجيتال ...............................................................
3-4- طرح ايجاد شبكه جامعه اطلاع رساني بازرگاني كشور .............................................
3-5- طرح استانداردسازي شمارهگذاري كالا و خدمات و فعاليتها ......................................
3-6- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل چهارم: آينده تجارت الكترونيك
4-1- مقدمه............................................................................................................
4-2- چشم انداز كسب و كار الكترونيكي .......................................................................
4-3- حجم مبادلات الكترونيكي و سرعت گسترش آن ........................................................
4-4- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل پنجم:
تجربه بعضي از كشورها در حمايت از تجارت الكترونيكي در جهان امروز
5-1- مقدمه ...........................................................................................................
5-2- تجربه اتحاديه اروپا .........................................................................................
5-3- تجربه كشورهاي آ. س. آن..................................................................................
5-4- تجربه انگلستان ..............................................................................................
5-5- تجربه يونان ..................................................................................................
5-6- تجربه اسكاتلند.................................................................................................
5-7- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل ششم:
تجارت الكترونيك و موانع گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران
6-1- مقدمه............................................................................................................
6-1- عدم زمينهسازي لازم براي رشد تجارت الكترونيكي ................................................
6-3- تجارت الكترونيك، موانع گسترش در ايران و راهكارها.............................................
6-4- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل هفتم:
موانع محيطي و ارائه الگوي مناسب جهت استفاده از تجارت الكترونيكي در ايران
7-1- مقدمه............................................................................................................
7-2- مطالعه تحقيقي در جهت يافتن الگوي مناسب براي استفاده از داد و ستد
الكترونيكي در ايران ................................................................................................
7-2-1- طرح پرسشها ............................................................................................
7-2-2- اهداف تحقيق ..............................................................................................
7-2-3- روشهاي تحقيق ..........................................................................................
7-2-3-1- روش تطبيقي ..........................................................................................
7-2-3-2- روش پيمايشي .........................................................................................
7-2-4- نتيجهگيري از تحقيق .....................................................................................
7-2-5- ارائه الگوهاي حاصل از تحقيق........................................................................
7-2-6- ارائه پيشنهادات ...........................................................................................
7-3- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل هشتم: بانكداري و تجارت الكترونيكي
8-1- مقدمه............................................................................................................
8-2- بانكداري الكترونيكي ........................................................................................
8-3- بانكداري الكترونيك در ايران و موانع موجود در سر راه آن. .......................................
8-4- پول الكترونيكي چيست؟.....................................................................................
8-5- ويژگي هاي كليدي پول الكترونيكي ......................................................................
8-6- اثرات پول الكترونيكي بر بانكها..........................................................................
8-7 – جمعبندي و نتيجهگيري ...................................................................................
فصل نهم: تجارت الكترونيكي و بنگاهها
9-1- مقدمه ...........................................................................................................
9-2- موانع توسعه تجارت الكترونيكي در بنگاهها ...........................................................
9-3- نتيجهگيري ....................................................................................................
فصل دهم: تجارت الكترونيكي و شركتهاي كوچك و متوسط
10-1 مقدمه...........................................................................................................
10-2- بكارگيري تجارت الكترونيك در شركتهاي كوچك و متوسط.....................................
10-3- مراحل بكارگيري فنآوري اطلاعات و تجارت الكترونيكي در شركتهاي
كوچك و متوسط ....................................................................................................
10-4- چالشها در پذيرش و استفاده از تجارت الكترونيكي در
10-4-1- برخي از مزايا در استفاده از تجارت الكترونيكي در ...............................
10-4-2- برخي از مشكلات در پذيرش تجارت الكترونيكي از زاويهاي ديگر
10-5- پيشنهادات آنكتاد براي توسعه تجارت الكترونيكي در بين شركتهاي كوچك
و متوسط در كشورهاي در حال توسعه ........................................................................
10-6- نتيجهگيري ..................................................................................................
فصل يازدهم: چالشهاي حقوقي اجراي قانون تجارت الكترونيكي ايران
11-1- مقدمه..........................................................................................................
11-2- نتايج بررسي كلي نيازهاي سيستماتيك نظام قضايي ايران براي تحقق تجارت الكترونيكي...
11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الكترونيكي ايران...................................
11-2-2- توضيحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الكترونيكي
ايران...................................................................................................................
11-2-3- فهرست قوانين لازم التصويب جهت اجراي قانون تجارت الكترونيك با توجه به موضوعات مطروحه در آن
11-3- جدايم سايبري................................................................................................
11-3-1- جعل سايبري.............................................................................................
11-3-2- كلاهبرداري سايبري...................................................................................
11-3-3- جاسوي سايبري.........................................................................................
11-3-4- تطهير نامشروع سايبري..............................................................................
11-4- برخي از موانع جزايي تحقق تجارت الكترونيكي.....................................................
11-5- چالشي به نام «فقدان آيين نامهها».......................................................................
11-6- نتيجهگيري...................................................................................................
فصل دوازدهم: نتيجهگيري
منابع و مأخذ..........................................................................................................
«چكيده»
تجارت الكترونيك يا همان عامل رنسانس اقتصادي و تجاري پديده قرن جديد است.
لذا ضرورت توجه به اين موضوع پژوهشگر را بر آن داشته تا در قالب موضوع تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران به اين مطلب بپردازد.
ابتداً بايد ياد آور شد كه با توجه به نو و جديد بودن موضوع يافتن منابع براي تكميل پروژه مهمترين مانع در راه اين پژوهش بوده است. فقدان كتب حقوقي و حتي تخصصي در زمينه تجارت الكترونيك يكي از قرائني است كه ما را به نوظهور بودن اين رشته در ايران ميرساند. علاوه بر آنكه بايد ياد آور شد كه قانون تجارت الكترونيكي ايران در سال 1382 به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است.
با همه اين احوال تمام سعي پژوهشگر بر اين بوده كه با مراجعه به منابع اينترنتي و جستجو در مقالات اساتيد ايراني و خارجي و مراجعه به نشريات كشور چكيدهاي از آنچه در مورد تجارت الكترونيك مورد بحث اين اساتيد قرار گرفته ارائه گردد.
در نماي نخست مقدمهاي در رابطه با كسب و كار الكترونيكي و تعريف آن، توجيه اقتصادي راهاندازي آن در ايران، رويكرد جمهوري اسلامي و سياست تجارت الكترونيكي ايران براي آينده آورده شده است. ذكر نمونههايي از اقدامات انجام گرفته توسط وزارت بازرگاني در جهت توسعه اين صنعت در كشور و نيز ذكر تجارب كشورها در حمايت از تجارت الكترونيكي از ديگر مطالبي است كه در پروژه به آن پرداخته شده است.
در رابطه با موانع توسعه و گسترش كسب و كار الكترونيكي در جمهوري اسلامي ايران و ارائه الگويي مناسب جهت استفاده از آن در ايران نيز مطالبي بيان گرديده است.
تبيين نقش بنگاهها و بانكها در تجارت الكترونيكي و نيز بكارگيري اين پديده در شركتهاي كوچك و متوسط و چالشها در پذيرش و استفاده از آن از ديگر مباحث مهم اشاره در اين پروژه تحقيقاتي ميباشد.
چالشهاي حقوقي در استفاده از تجارت الكترونيكي در ايران نيز در قالب فصلي جداگانه مورد بحث قرار گرفته است. در پايان نيز نتايج و استنباطهاي نگارنده در قالب فصل نتيجهگيري بيان شده است.
مبلغ قابل پرداخت 11,100 تومان
فارسی ساز Bioshock Remastered 2 ... ...
نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی2- جدید - جمعی از نویسندگان این فایل نمونه سوالات تستی کتاب اندیشه اسلامی2 با توجه به اخرین تغییرات کتاب می باشد. فایل در برگیرنده تمامی مطالب کتاب به صورت فصل به فصل به همراه پاسخنامه کلیدی می باشد . تعداد 350 تست به صورت فصل به فصل در ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
فایل ارائه شده تحت عنوان « اصول و مبانی روابط بین الملل 1 » شامل 16 صفحه مطالب مطرح شده توسط استاد می باشد. این فایل مخصوصا برای ورودی 1402 در ترم 2 نگارش شده است. اما اکثر مطالب مشابه جزوه دیگر ورودی ها است. این فایل برای چاپ و پرینت مناسب است. * فایل بارگزاری شده ... ...
نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ امامت دکتر حسین قاضی خانی این فایل نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ امامت دکتر حسین قاضی خانی است. فایل در برگیرنده تمامی مطالب کتاب به صورت فصل به فصل به همراه پاسخنامه کلیدی می باشد . تعداد 350 تست به صورت فصل به فصل در قالب کل کتاب(7فصل)و(هرفصل50 سوال ...
توضیحات: تحقیق «تأثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگی» در ۲۰ صفحه تایپشده با فرمت Word، به بررسی اثرات مثبت و منفی فضای مجازی بر تعاملات میان اعضای خانواده، بهویژه والدین و فرزندان میپردازد. این تحقیق قابل استفاده برای دانشآموزان، دانشجویان، مشاوران خانواده و معلمان ... ...
جزوه سیستمهای دیجیتال 1 برای دانلود دانشگاه: صنعتی همدان استاد: مهندس دوست محمدی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی تعداد صفحات: 108 حجم: 33.7 مگابایت رشته: مهندسی برق دانلود نمونه ...
دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم ...
دوره (آزمون) دستیاری پزشکی تخصصی 1404 با پاسخنامه (گروه A/گروه B/ گروه C و گروه D) ... ...
رمز گشایی ضمیر پنهان نوشته حمید تقدسی فهـرســت: - پیشگفـتار - نگرشی به ماهیت انسان - جستجویی برای شناخت خویشتـن - معادلات هفتگانة اکتشاف خویشتـن - معادلـه اول: آنچه از واقعیت خویشـتن آگاهی، بخش محدودی از حقیقت توست - معادله دوم: حقایق محدود بازنمایی شده درآگاهی، ... ...
پاورپوینت با موضوع : آموزش دانش آموزان sharpدیر_آموز (نیاز خاص آموزشی) ...
دانلود پاورپوینت نظریه اسکینر ...
مقررات بین المللی تجارت و اعتبارات ...
معرفی کتاب:(نون نوشتن)(نون نوشتن)کتاب نون نوشتن نوشته ی محمود دولت آبادی ااست. ناشر درر معرفی ااین نشان آورده ااست: بالاخره نشستم به آخرین بازنویسی کلیدر و بی خستگی مضاعف چهار جلد راا آماده ی چاپ کردم و ماندم که چه بکنم. ادامه ی کار کلیدر فراغتی می طلبید که شرایط سال های ... ...
دانلود pdf جزوه و خلاصه کتاب حسابداری پیشرفته 2 از دکتر حسین کرباسی یزدی + pdf نمونه سوالات تستی + pdf حل المسائل نوع فایل : پی دی اف pdf و پاورپوینت ppt حجم فایل : MB165 دانلود pdf جزوه و خلاصه کتاب حسابداری پیشرفته 2 از دکتر حسین کرباسی یزدی + pdf نمونه سوالات تستی ... ...
پاورپوینت علوم اجتماعی درس سیزدهم پایه چهارم- پیش دانشگاهی ...
مجموعه طلایی آزمون طبقه بندی شده بهداشت با پاسخ تشریحی, تست و نکات تکمیلی (ویژه استخدامی ها و پذیرش ارشد رشته های اپیدمیولوژی، آموزش بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی، مامایی، ارگونومی، اقتصاد بهداشت... ... ...
پاورپوینت فارسی چهارم ابتدایی ادب از که آموختی ...
عنوان: انواع ترازو قالب بندی: پاورپوینت تعداد صفحات: 24 این تحقیق در مورد ترازو می باشد و به بیان تاریخچه و معرفی انواع ترازو می پردازد. در این پروژه، از عکسهای جذاب استفاده شده است. این پروژه به دانشجویان رشته های ساخت و تولید، تاسیسات و دیگر رشته های مرتبط با آن ... ...
پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم درس ۲۰ ...
پاورپوینت درس دوم عربی هفتم جامع وکامل ...
دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد پرستای با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته پرستای سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته پرستای سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ... ...
جزوه جمع بندی مدازمون ویژه ازمون دستیاری ...
پاورپوینت معرفی فرآیند تقطیر غشایی اسمزی ...
پاورپوینت درس ۱۸ مطالعات هفتم ...
پاورپوینت علوم اجتماعی درس دوازدهم پایه چهارم- پیش دانشگاهی ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «تأثیر فناوری نانو بر بهبود کیفیت زندگی» در ۲۰ صفحهی استاندارد و با ساختاری علمی تهیه شده است. این فایل با زبان روان و دستهبندی موضوعی دقیق، به بررسی کاربردهای مختلف فناوری نانو در پزشکی، کشاورزی، صنعت، محیطزیست، و آموزش میپردازد. اگر به ... ...