اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
پیوند ها
تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران
در این فایل به موضوع مذکور به طور مبسوطی در حدود 80 صفحهپرداخته شده است که برای مطالعه این موضوع می توانید اصل فایل را در فرمت ورد دریافت و بسته به نیاز خود از یک یا چند بخش آن استفاده نمایید.
برای داشتن دید و انتخاب ساده تر قسمتی از این شروع این فایل تقدیمتان می شود:
فهرست مطالب
علائم اختصاري ....................................................................................................
فهرست مطالب ......................................................................................................
فصل اول: مقدمه
1-1- اهميت انتخاب.................................................................................................
1-2- طرح سوأل ...................................................................................................
فصل دوم: تعريف و شناسايي تجارت الكترونيكي در ايران
2-1- مقدمه............................................................................................................
2-2- تجارت الكترونيكي چيست؟ ................................................................................
2-3- انواع تجارت الكترونيك ....................................................................................
2-4- توجيه اقتصادي راهاندازي تجارت الكترونيكي در جمهوري اسلامي ايران
2-4-1- منافع ........................................................................................................
2-4-2 هزينهها .....................................................................................................
2-5- مزاياي كسب و كار الكترونيكي ...........................................................................
2-6- تجارت الكترونيكي چه نوع فرصت هاي درآمدي را خلق ميكند؟ .................................
2-6-1- دسترسي بيشتر به مشتريان .............................................................................
2-6-2- فروش بيشتر به مشتريان موجود.......................................................................
2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الكترونيكي ................................................
2-7- تجارت الكترونيكي ضرورتي براي توسعه .............................................................
2-8- نگاهي به تجارت الكترونيك از دريچه محدوديتهاي داخلي .........................................
2-9- تجارت الكترونيك، مزايا و نگرانيها ...................................................................
2-9-1- تجارت الكترونيك و مزايا...............................................................................
2-9-2- تجارت الكترونيك و نگرانيها..........................................................................
2-10- رويكرد دولت جمهوري اسلامي ايران .................................................................
2-11- سياست تجارت الكترونيكي ايران........................................................................
2-11-1- اهداف ....................................................................................................
2-11-2- اصول ....................................................................................................
2-12- نتيجهگيري...................................................................................................
فصل سوم:
نمونههايي از اقدامات وزارت بازرگاني در جهت تحقق تجارت الكترونيكي
3-1- مقدمه............................................................................................................
3-2- طرح مطالعات امكان سنجي تجارت الكترونيكي .......................................................
3-3- طرح ايجاد مركز صدور گواهي ديجيتال ...............................................................
3-4- طرح ايجاد شبكه جامعه اطلاع رساني بازرگاني كشور .............................................
3-5- طرح استانداردسازي شمارهگذاري كالا و خدمات و فعاليتها ......................................
3-6- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل چهارم: آينده تجارت الكترونيك
4-1- مقدمه............................................................................................................
4-2- چشم انداز كسب و كار الكترونيكي .......................................................................
4-3- حجم مبادلات الكترونيكي و سرعت گسترش آن ........................................................
4-4- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل پنجم:
تجربه بعضي از كشورها در حمايت از تجارت الكترونيكي در جهان امروز
5-1- مقدمه ...........................................................................................................
5-2- تجربه اتحاديه اروپا .........................................................................................
5-3- تجربه كشورهاي آ. س. آن..................................................................................
5-4- تجربه انگلستان ..............................................................................................
5-5- تجربه يونان ..................................................................................................
5-6- تجربه اسكاتلند.................................................................................................
5-7- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل ششم:
تجارت الكترونيك و موانع گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران
6-1- مقدمه............................................................................................................
6-1- عدم زمينهسازي لازم براي رشد تجارت الكترونيكي ................................................
6-3- تجارت الكترونيك، موانع گسترش در ايران و راهكارها.............................................
6-4- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل هفتم:
موانع محيطي و ارائه الگوي مناسب جهت استفاده از تجارت الكترونيكي در ايران
7-1- مقدمه............................................................................................................
7-2- مطالعه تحقيقي در جهت يافتن الگوي مناسب براي استفاده از داد و ستد
الكترونيكي در ايران ................................................................................................
7-2-1- طرح پرسشها ............................................................................................
7-2-2- اهداف تحقيق ..............................................................................................
7-2-3- روشهاي تحقيق ..........................................................................................
7-2-3-1- روش تطبيقي ..........................................................................................
7-2-3-2- روش پيمايشي .........................................................................................
7-2-4- نتيجهگيري از تحقيق .....................................................................................
7-2-5- ارائه الگوهاي حاصل از تحقيق........................................................................
7-2-6- ارائه پيشنهادات ...........................................................................................
7-3- نتيجهگيري.....................................................................................................
فصل هشتم: بانكداري و تجارت الكترونيكي
8-1- مقدمه............................................................................................................
8-2- بانكداري الكترونيكي ........................................................................................
8-3- بانكداري الكترونيك در ايران و موانع موجود در سر راه آن. .......................................
8-4- پول الكترونيكي چيست؟.....................................................................................
8-5- ويژگي هاي كليدي پول الكترونيكي ......................................................................
8-6- اثرات پول الكترونيكي بر بانكها..........................................................................
8-7 – جمعبندي و نتيجهگيري ...................................................................................
فصل نهم: تجارت الكترونيكي و بنگاهها
9-1- مقدمه ...........................................................................................................
9-2- موانع توسعه تجارت الكترونيكي در بنگاهها ...........................................................
9-3- نتيجهگيري ....................................................................................................
فصل دهم: تجارت الكترونيكي و شركتهاي كوچك و متوسط
10-1 مقدمه...........................................................................................................
10-2- بكارگيري تجارت الكترونيك در شركتهاي كوچك و متوسط.....................................
10-3- مراحل بكارگيري فنآوري اطلاعات و تجارت الكترونيكي در شركتهاي
كوچك و متوسط ....................................................................................................
10-4- چالشها در پذيرش و استفاده از تجارت الكترونيكي در
10-4-1- برخي از مزايا در استفاده از تجارت الكترونيكي در ...............................
10-4-2- برخي از مشكلات در پذيرش تجارت الكترونيكي از زاويهاي ديگر
10-5- پيشنهادات آنكتاد براي توسعه تجارت الكترونيكي در بين شركتهاي كوچك
و متوسط در كشورهاي در حال توسعه ........................................................................
10-6- نتيجهگيري ..................................................................................................
فصل يازدهم: چالشهاي حقوقي اجراي قانون تجارت الكترونيكي ايران
11-1- مقدمه..........................................................................................................
11-2- نتايج بررسي كلي نيازهاي سيستماتيك نظام قضايي ايران براي تحقق تجارت الكترونيكي...
11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الكترونيكي ايران...................................
11-2-2- توضيحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الكترونيكي
ايران...................................................................................................................
11-2-3- فهرست قوانين لازم التصويب جهت اجراي قانون تجارت الكترونيك با توجه به موضوعات مطروحه در آن
11-3- جدايم سايبري................................................................................................
11-3-1- جعل سايبري.............................................................................................
11-3-2- كلاهبرداري سايبري...................................................................................
11-3-3- جاسوي سايبري.........................................................................................
11-3-4- تطهير نامشروع سايبري..............................................................................
11-4- برخي از موانع جزايي تحقق تجارت الكترونيكي.....................................................
11-5- چالشي به نام «فقدان آيين نامهها».......................................................................
11-6- نتيجهگيري...................................................................................................
فصل دوازدهم: نتيجهگيري
منابع و مأخذ..........................................................................................................
«چكيده»
تجارت الكترونيك يا همان عامل رنسانس اقتصادي و تجاري پديده قرن جديد است.
لذا ضرورت توجه به اين موضوع پژوهشگر را بر آن داشته تا در قالب موضوع تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران به اين مطلب بپردازد.
ابتداً بايد ياد آور شد كه با توجه به نو و جديد بودن موضوع يافتن منابع براي تكميل پروژه مهمترين مانع در راه اين پژوهش بوده است. فقدان كتب حقوقي و حتي تخصصي در زمينه تجارت الكترونيك يكي از قرائني است كه ما را به نوظهور بودن اين رشته در ايران ميرساند. علاوه بر آنكه بايد ياد آور شد كه قانون تجارت الكترونيكي ايران در سال 1382 به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است.
با همه اين احوال تمام سعي پژوهشگر بر اين بوده كه با مراجعه به منابع اينترنتي و جستجو در مقالات اساتيد ايراني و خارجي و مراجعه به نشريات كشور چكيدهاي از آنچه در مورد تجارت الكترونيك مورد بحث اين اساتيد قرار گرفته ارائه گردد.
در نماي نخست مقدمهاي در رابطه با كسب و كار الكترونيكي و تعريف آن، توجيه اقتصادي راهاندازي آن در ايران، رويكرد جمهوري اسلامي و سياست تجارت الكترونيكي ايران براي آينده آورده شده است. ذكر نمونههايي از اقدامات انجام گرفته توسط وزارت بازرگاني در جهت توسعه اين صنعت در كشور و نيز ذكر تجارب كشورها در حمايت از تجارت الكترونيكي از ديگر مطالبي است كه در پروژه به آن پرداخته شده است.
در رابطه با موانع توسعه و گسترش كسب و كار الكترونيكي در جمهوري اسلامي ايران و ارائه الگويي مناسب جهت استفاده از آن در ايران نيز مطالبي بيان گرديده است.
تبيين نقش بنگاهها و بانكها در تجارت الكترونيكي و نيز بكارگيري اين پديده در شركتهاي كوچك و متوسط و چالشها در پذيرش و استفاده از آن از ديگر مباحث مهم اشاره در اين پروژه تحقيقاتي ميباشد.
چالشهاي حقوقي در استفاده از تجارت الكترونيكي در ايران نيز در قالب فصلي جداگانه مورد بحث قرار گرفته است. در پايان نيز نتايج و استنباطهاي نگارنده در قالب فصل نتيجهگيري بيان شده است.
مبلغ قابل پرداخت 11,100 تومان
وای فای خودتو ضد هک کن! در این مطلب قرار است به شما روش های ویژه و کارآمدی رو آموزش بدیم تا به وسیله ی آن امنیت حداکثری WI FI خود را تامین کنید. این روش ها کاملا عملی و تست شده هستن و برای راحتی شما به صورت ویدیو با زبان فارسی می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه ... ...
فارسی ساز Watch Dogs 2 نسخه PS4 ... ...
کتاب «نیکسرشت: راهنمای تبدیلشدن به والدی که میخواهید باشید» نوشتهی بکی کندی، یک راهنمای عملی و الهامبخش برای والدین است که بهدنبال بهبود رابطهی خود با فرزندانشان و پرورش کودکان سالم و خوشحال هستند. این کتاب با رویکردی مثبت و همدلانه، به والدین کمک میکند تا بر ... ...
پیش خرید فارسی ساز Watch Dogs ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟ آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟ آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
تاریخ اساطیری ایراننویسنده:ژاله آموزگار نسخه: الکترونیکی(pdf) مولف در این کتاب به زبانی ساده تاریخ اساطیری ایران را با تکیه بر متنهای کهن ایران به رشته تحریر کشیده است .وی نخست درباره واژه "اسطوره "و نحوه به وجود آمدن اساطیر و منافع اسطورهشناسی اشاره نموده، سپس منابع ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
پاورپوینت درس دهم تاریخ تحلیلی صدر اسلام یهودیان در تراز قرآن فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 24 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده از افکت ها ، ... ...
عنوان مبحث: سوالات نهاد تاریخ تحلیلی صدر اسلام مبحث نگاه تاریخی به دین مسیحیت همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 10 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20 ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت جهاد درس 12 پیام های آسمان پایه نهمفرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 29 همراه با پاسخ فعالیت ها، سوالات متن و خودت را امتحان کن پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت از گذشته تا آینده نان علوم پایه دوم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 17 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت های ... ...
کتاب حل المسائل و پاسخنامه شیمی عمومی سیلبربرگ شامل 350 صفحه ... ...
عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث بازخوانی وصیت امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 5 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا فرمت: pdf ... ...
پاورپوینت درس هشتم تاریخ تحلیلی صدر اسلام جنگ افروزی مشرکان کارزار بدر و احد فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 32 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده ... ...
پاورپوینت درس نهم تاریخ تحلیلی صدر اسلام جنگ افروزی مشرکان؛ از احزاب تا ابلاغ برائت فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 33 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره غافر و راز سرانگشتان درس 12 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 26 پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 22 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: هر کدام جای خود (2) فصل سیزدهم درس در یک نگاه انواع جانوران مهره دار: جانورانی هستند که در بدن خود ستون مهره دارند مانند ماهی، گوسفند، عقاب و مار. بی مهره: ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت الدرس السادس (آنّه ماري شيمِل، تَرجَمَةُ الْفِعْلِ الْمُضارِعِ 2) درس 6 عربی یازدهم ریاضی و تجربیفرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 32 پوشش کامل درس به همراه معنای متن، پاسخ فعالیت ها و تمرینات پاورپوینت قابل ویرایش با محیط ... ...
جلد دوم کتاب حکمت (Human Health Guide) که با عنوان: «راهنمای سلامت انسان» میباشد نوشته هری بی جوزف ترجمه فارسی پی دی اف کتاب «راهنمای سلامت انسان» (Human Health Guide) نوشتهی هری بی. جوزف (Harry B. Joseph) راهکاری جامع و عملی برای بهبود سلامتی جسمی و روحی ارائه ... ...
پاورپوینت درس پنجم تاریخ تحلیلی صدر اسلام از هجرت مسلمانان به حبشه تا هجرت به یثرب فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 27 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با ... ...
این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث قلمرو دین (آشنایی با اندیشه اسلامی 2 بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 6 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد . ...
دانلود جزوه خلاصه [انسان شناسی فرهنگی] - دانیل بیتس، فرد بلاگ - محسن ثلاثی- پیام نور -با دو فرمت word و pdf انسانشناسی فرهنگی گاها مردمشناسی اجتماعی هم نامیده میشود کارش مطالعه عمیق فرهنگ و جامعه انسانی است. در انسانشناسی فرهنگی، تفاوت ها و شباهت های اجتماعی و فرهنگی ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 34 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت تضاد و اختلاف نظرهای خود را چگونه مدیریت کنیم تفکر و سبک زندگی پایه هفتم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 قسمتی از متن: اختلاف بین افراد، بخشی از زندگی است. افراد معمولاً درباره موضوعات مختلف با یکدیگر اختلاف سلیقه ... ...
کتاب حکمت جلد دوم نویسنده: هری بی جوزف ترجمه فارسی درباره کتاب: کتابی که پیش روی شماست، اثری است که به بررسی موضوعاتی پرداخته که ممکن است با باورهای رایج مذهبی مغایرت داشته باشد یا آنها را به چالش بکشد. الزم میدانم تأکید کنم که مطالعه این کتاب، تنها به عنوان یک اثر ... ...