تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 92
  • بازدید دیروز : 56
  • بازدید کل : 292041

تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران


تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران

تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران

در این فایل به موضوع مذکور به طور مبسوطی در بالای 250 صفحهپرداخته شده است که برای مطالعه این موضوع می توانید اصل فایل را در فرمت ورد دریافت و بسته به نیاز خود از یک یا چند بخش آن استفاده نمایید.

برای داشتن دید و انتخاب ساده تر فهرست فایل و چکیده آن تقدیمتان می شود:

«چكيده»

تجارت الكترونيك يا همان عامل رنسانس اقتصادي و تجاري پديده قرن جديد است.

لذا ضرورت توجه به اين موضوع پژوهشگر را بر آن داشته تا در قالب موضوع تجارت الكترونيك و موانع اجرايي قانون آن در ايران به اين مطلب بپردازد.

ابتداً بايد ياد آور شد كه با توجه به نو و جديد بودن موضوع يافتن منابع براي تكميل پروژه مهمترين مانع در راه اين پژوهش بوده است. فقدان كتب حقوقي و حتي تخصصي در زمينه تجارت الكترونيك يكي از قرائني است كه ما را به نوظهور بودن اين رشته در ايران مي‌رساند. علاوه بر آنكه بايد ياد آور شد كه قانون تجارت الكترونيكي ايران در سال 1382 به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است.

با همه اين احوال تمام سعي پژوهشگر بر اين بوده كه با مراجعه به منابع اينترنتي و جستجو در مقالات اساتيد ايراني و خارجي و مراجعه به نشريات كشور چكيده‌اي‌ از آنچه در مورد تجارت الكترونيك مورد بحث اين اساتيد قرار گرفته ارائه گردد.

در نماي نخست مقدمه‌اي در رابطه با كسب و كار الكترونيكي و تعريف آن، توجيه اقتصادي راه‌اندازي آن در ايران، رويكرد جمهوري اسلامي و سياست تجارت الكترونيكي ايران براي آينده آورده شده است. ذكر نمونه‌هايي از اقدامات انجام گرفته توسط وزارت بازرگاني در جهت توسعه اين صنعت در كشور و نيز ذكر تجارب كشورها در حمايت از تجارت الكترونيكي از ديگر مطالبي است كه در پروژه به آن پرداخته شده است.

در رابطه با موانع توسعه و گسترش كسب و كار الكترونيكي در جمهوري اسلامي ايران و ارائه الگويي مناسب جهت استفاده از آن در ايران نيز مطالبي بيان گرديده است.

تبيين نقش بنگاه‌ها و بانك‌ها در تجارت الكترونيكي و نيز بكارگيري اين پديده در شركت‌هاي كوچك و متوسط و چالش‌ها در پذيرش و استفاده از آن از ديگر مباحث مهم اشاره در اين پروژه تحقيقاتي مي‌باشد.

چالش‌هاي حقوقي در استفاده از تجارت الكترونيكي در ايران نيز در قالب فصلي جداگانه مورد بحث قرار گرفته است. در پايان نيز نتايج و استنباط‌هاي نگارنده در قالب فصل نتيجه‌گيري بيان شده است.

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

علائم اختصاري ........................................................................................................................................

فهرست مطالب .........................................................................................................................................

فصل اول: مقدمه

1-1- اهميت انتخاب...................................................................................................................................

1-2- طرح سوأل .......................................................................................................................................

فصل دوم: تعريف و شناسايي تجارت الكترونيكي در ايران

2-1- مقدمه................................................................................................................................................

2-2- تجارت الكترونيكي چيست؟ ..........................................................................................................

2-3- انواع تجارت الكترونيك .................................................................................................................

2-4- توجيه اقتصادي راه‌اندازي تجارت الكترونيكي در جمهوري اسلامي ايران

2-4-1- منافع ............................................................................................................................................

2-4-2 هزينه‌ها ........................................................................................................................................

2-5- مزاياي كسب و كار الكترونيكي .....................................................................................................

2-6- تجارت الكترونيكي چه نوع فرصت هاي درآمدي را خلق مي‌كند؟ ..............................................

2-6-1- دسترسي بيشتر به مشتريان ......................................................................................................

2-6-2- فروش بيشتر به مشتريان موجود...............................................................................................

2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الكترونيكي ...................................................................

2-7- تجارت الكترونيكي ضرورتي براي توسعه .....................................................................................

2-8- نگاهي به تجارت الكترونيك از دريچه محدوديت‌هاي داخلي .....................................................

2-9- تجارت الكترونيك، مزايا و نگراني‌ها ..............................................................................................

2-9-1- تجارت الكترونيك و مزايا.............................................................................................................

2-9-2- تجارت الكترونيك و نگراني‌ها.....................................................................................................

2-10- رويكرد دولت جمهوري اسلامي ايران ..........................................................................................

2-11- سياست تجارت الكترونيكي ايران.................................................................................................

2-11-1- اهداف ..........................................................................................................................................

2-11-2- اصول ..........................................................................................................................................

2-12- نتيجه‌گيري.....................................................................................................................................

فصل سوم:

نمونه‌هايي از اقدامات وزارت بازرگاني در جهت تحقق تجارت الكترونيكي

3-1- مقدمه................................................................................................................................................

3-2- طرح مطالعات امكان سنجي تجارت الكترونيكي ...........................................................................

3-3- طرح ايجاد مركز صدور گواهي ديجيتال .......................................................................................

3-4- طرح ايجاد شبكه جامعه اطلاع رساني بازرگاني كشور .................................................................

3-5- طرح استانداردسازي شماره‌گذاري كالا و خدمات و فعاليت‌ها .....................................................

3-6- نتيجه‌گيري......................................................................................................................................

 

فصل چهارم: آينده تجارت الكترونيك

4-1- مقدمه................................................................................................................................................

4-2- چشم انداز كسب و كار الكترونيكي ..............................................................................................

4-3- حجم مبادلات الكترونيكي و سرعت گسترش آن ........................................................................

4-4- نتيجه‌گيري......................................................................................................................................

فصل پنجم:

تجربه بعضي از كشورها در حمايت از تجارت الكترونيكي در جهان امروز

5-1- مقدمه ...............................................................................................................................................

5-2- تجربه اتحاديه اروپا ........................................................................................................................

5-3- تجربه كشورهاي آ. س. آن.............................................................................................................

5-4- تجربه انگلستان .............................................................................................................................

5-5- تجربه يونان ....................................................................................................................................

5-6- تجربه اسكاتلند...............................................................................................................................

5-7- نتيجه‌گيري......................................................................................................................................

فصل ششم:

تجارت الكترونيك و موانع‌ گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران

6-1- مقدمه................................................................................................................................................

6-1- عدم زمينه‌سازي لازم براي رشد تجارت الكترونيكي ...................................................................

6-3- تجارت الكترونيك، موانع گسترش در ايران و راهكارها...............................................................

6-4- نتيجه‌گيري......................................................................................................................................

فصل هفتم:

موانع محيطي و ارائه الگوي مناسب جهت استفاده‌ از تجارت الكترونيكي در ايران

7-1- مقدمه................................................................................................................................................

7-2- مطالعه تحقيقي در جهت يافتن الگوي مناسب براي استفاده از داد و ستد

الكترونيكي در ايران ...............................................................................................................................

7-2-1- طرح پرسش‌ها .............................................................................................................................

7-2-2- اهداف تحقيق .............................................................................................................................

7-2-3- روش‌هاي تحقيق ........................................................................................................................

7-2-3-1- روش تطبيقي ..........................................................................................................................

7-2-3-2- روش پيمايشي .......................................................................................................................

7-2-4- نتيجه‌گيري از تحقيق ................................................................................................................

7-2-5- ارائه الگوهاي حاصل از تحقيق...................................................................................................

7-2-6- ارائه پيشنهادات .........................................................................................................................

7-3- نتيجه‌گيري......................................................................................................................................

فصل هشتم: بانكداري و تجارت الكترونيكي

8-1- مقدمه...............................................................................................................................................

8-2- بانكداري الكترونيكي .....................................................................................................................

8-3- بانكداري الكترونيك در ايران و موانع موجود در سر راه آن. ......................................................

8-4- پول الكترونيكي چيست؟...............................................................................................................

8-5- ويژگي هاي كليدي پول الكترونيكي ............................................................................................

8-6- اثرات پول الكترونيكي بر بانك‌ها...................................................................................................

8-7 – جمع‌بندي و نتيجه‌گيري ..............................................................................................................

فصل نهم: تجارت الكترونيكي و بنگاه‌ها

9-1- مقدمه ...............................................................................................................................................

9-2- موانع‌ توسعه تجارت الكترونيكي در بنگاه‌ها ................................................................................

9-3- نتيجه‌گيري .....................................................................................................................................

فصل دهم: تجارت الكترونيكي و شركت‌هاي كوچك و متوسط

10-1 مقدمه.................................................................................................................................................

10-2- بكارگيري تجارت الكترونيك در شركت‌هاي كوچك و متوسط.....................................................

10-3- مراحل بكارگيري فنآوري اطلاعات و تجارت الكترونيكي در شركت‌هاي

كوچك و متوسط .....................................................................................................................................

10-4- چالش‌ها در پذيرش و استفاده از تجارت الكترونيكي در

10-4-1- برخي از مزايا در استفاده از تجارت الكترونيكي در ...............................................

10-4-2- برخي از مشكلات در پذيرش تجارت الكترونيكي از زاويه‌اي ديگر

10-5- پيشنهادات آنكتاد براي توسعه تجارت الكترونيكي در بين شركت‌هاي كوچك

و متوسط در كشورهاي در حال توسعه .................................................................................................

10-6- نتيجه‌گيري .....................................................................................................................................

فصل يازدهم: چالش‌هاي حقوقي اجراي قانون تجارت الكترونيكي ايران

11-1- مقدمه...............................................................................................................................................

11-2- نتايج بررسي كلي نيازهاي سيستماتيك نظام قضايي ايران براي تحقق تجارت الكترونيكي.....

11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الكترونيكي ايران....................................................

11-2-2- توضيحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الكترونيكي

ايران..........................................................................................................................................................

11-2-3- فهرست قوانين لازم التصويب جهت اجراي قانون تجارت الكترونيك با توجه به موضوعات مطروحه در آن

11-3- جدايم سايبري................................................................................................................................

11-3-1- جعل سايبري...............................................................................................................................

11-3-2- كلاهبرداري سايبري..................................................................................................................

11-3-3- جاسوي سايبري.........................................................................................................................

11-3-4- تطهير نامشروع سايبري............................................................................................................

11-4- برخي از موانع جزايي تحقق تجارت الكترونيكي..........................................................................

11-5- چالشي به نام «فقدان آيين نامه‌ها»...............................................................................................

11-6- نتيجه‌گيري......................................................................................................................................

فصل دوازدهم: نتيجه‌گيري

منابع و مأخذ..............................................................................................................................................

 

امید است این فایل در راستای ارتقاء دانش و سطح آگاهی عمومی و تخصصی شما مورد استفاده قرار گیرد.

برایخریدارانومشتریانعزیز،سفارشهرگونهتایپ،خلاصه،تحقیق،پاورپوینتبامناسبترینقیمتهمپذیرفتهمیشود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی حتما از قسمت تماس با ما گزارش نمایید تا به طور کامل رفع شود. ما نه فقط صرفا جهت فروش فایل، تا انتهای مرحله همراه با شما هستیم.


مبلغ قابل پرداخت 22,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 554

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه طراحی سیستم های دیجیتال دانشگاه شریف

جزوه عالی طراحی سیستمهای دیجیتال برای دانلود. دانشگاه: صنعتی شریف استاد: فصحتی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی سال: 1401-1400 تعداد صفحات: 67 رشته: مهندسی کامپیوتر، برق نوع: تایپ شده دانلود نمونه ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك از ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

روانشناسی افسردگی.pdf

روانشناسی افسردگی.pdf

روانشناسی افسردگی.pdf ... ...

دریافت فایل : روانشناسی افسردگی.pdf
سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

گوش کردن به سابلیمینال به معنای گوش دادن به پیام‌ها یا اطلاعاتی است که به صورت ناخودآگاه به فرد منتقل می‌شوند. این پیام‌ها معمولاً به طور زیرآگاهی تأثیر می‌گذارند و به طور مستقیم در سطح آگاهی فرد قرار نمی‌گیرند. پخش زیرآگاه پیام‌ها این می‌تواند از طریق موسیقی، متن‌های ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ...

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf ... ...

ژورنال مدل لباس عروس.pdf

ژورنال مدل لباس عروس.pdf

ژورنال مدل لباس عروس.pdf ... ...

انقراض ششم.pdf

انقراض ششم.pdf

انقراض ششم.pdf ... ...

دریافت فایل : انقراض ششم.pdf

مطالب تصادفی

  • قسط دوم افزایش زنگ‌خور و فروش شما با تکنیکی ساده، کاربردی با قابلیت اجرا در یک روز
  • افزایش زنگ‌خور و فروش شما با تکنیکی ساده، کاربردی با قابلیت اجرا در یک روز
  • ذخیره و بازیابی
  • فن آوري اطلاعات ـ ارتباطات و مبادله اطلاعات بين  سيستممها ـ شبكه هاي محلي و شهري ـ مشخصات  مشترك  ـ  پروتكل بارگذاري سيستم
  • پروژه - شبكه هاي كامپيوتري - 80 صفحه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد